Sunday, September 11, 2011

..I'M BACK TO FIGHT!!...

Alhamdulillah,today i'm back again to uitm for a pass few month...i think about 4 months,i left that campus after i'm finished my diploma...and doing nothing during the " honeymoon"..(makan and tido je kerja aku..hahaha)...nampak gayanya, aku dengan kampus uitm di sungai petani dah xboleh dipisahkan dah (memang kena dengan lirik lagu UiTM DIHATI KU...haha)

when i'm thinking about my previous study that...
>> never get the title of  "dekan" just remain satisfactory..
>> still not good like a smart student..
>>just got lucky on my journey to finish up my study
thats all make me more afraid in term of the subject that i'll be carring up this semester..this level its more complicated than the previous level...

but what happen this morning, i feel so excited and nervous......mana taknya,excited sangat bila dapat sambung buat ijazah SM..and nervous sebab nak mulakan hari sebagai student balik and mentelaah buku setebal-tebalnya..huhu..(selalunya aku study guna note 13mukasurat je yang lecturer bagi..huhu..bukan pe kalau aku study guna buku tebal,conferm bukan aku yang study,tapi buku yang study aku..haha) ...tapi 2 3 hari sebelum pi daftar hari tu,aku just duk pikir xada kawan yang dapat kos marketing sama dengan aku..(dalam kos banking semester akhir tahun lepas,aku sorang je yang dapat sambung  marketing..sedih sungguh..)

hari ni just dengar taklimat khusus BBA Marketing oleh miss muna...and kuliah pun belum mula lagi hari ni..sekarang aku xpikir sangat dah pasal kawan sebab aku dah jumpa time taklimat tadi..alhamdulillah,semuanya baik-baik belaka...and hope nanti bila dah start kuliah,kitorang semua can get along together...huhu..apa yang penting bagi aku sekarang just nak focus pasal study je sebab miss muna ada pesan," this level korang semua kena betul-betul focus pada study,jangan ada yang ponteng kelas or repeat paper lagi ye sebab credit hour korang ada limitnya"...insyallah,aku akan berusaha untuk study aku..and aku xnak kecewakan mama dengan abah aku..doakan aku berjaya..amin...=)

p/s:dalam kepala terpikir kalau la masa tengah study tu ada orang masuk minang macam mana ek??!!....hahahaha..(adoi,sengal betul la aku ni..hahaha)..just wait and see for my next entry..=P


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...