Friday, July 8, 2011

BOSANNYA!!

Hari ni aku agak kebosanan sebab x tau nak buat kerja apa lagi dah...kerja aku time sekarang just pi market,masak,makan, tengok tv and last aku tidoq ja....and sambil-sambil tu,aku jaga tok aku jugak la...agak bosan sebab asyik terperap kat rumah...nak keluar pi mana pun xtau...layan game pun susah jugak sebab lappy adek aku control la..maklum la lappy just ada 1 je kat rumah...adesss,sadis sungguh hidup macam ni...
kadang-kadang bila parent aku keluar pi bank malam-malam ka,aku akan ikut sebab terlalu bosan...walaupun abah aku pi isi minyak kereta pun..aku still follow jugak....hahaha....maklum la susah nak keluar dengan kawan-kawan...now,aku tunggu masa masuk U,maybe after this aku dah xbosan sebab ada kawan-kawan..hmm...k la..aku stop sampai sini dulu...now turn my mum to play this lappy...hahaha...sayonara!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...